نشستی عارفانه بابچه های گردان تخریب
پایگاه شهدای بسیج حوزه 5 کرمانشاه
تازنده ایم رزمنده ایم
جمعه 15 فروردين 1393برچسب:, :: 20:22 :: نويسنده : khadm.hossein

دیشب بیادبچه های گردان تخریب که شهیدشده ودیگه بینمان نیستن ،جلسه بدعوت برادرمحمدتقی خوشراه ودرمنزل برادرعزیزقاسمی دورهم جمع شدیم.
بچه ها یکی یکی وبعضی وقتها چندنفری واردمجلس میشدند .بازارروبوسی وبغل گرفتن هم ،آنهم بعدازمدتها که همدیگه رو ندیده بودندحال خوبی به همه مخصوصا"به من دست میداد.
هدف دیدوبازدیدیا تازه کردن دیدارها بودونبود.بلکه شایدباصحبت های امام خامنه ای درمورد دغدغه فرهنگی که درپیام نوروزی عنوان کردن بود،شاید...!!!
اما هرجه بودخوب بود.من قرارمهمونی شام خواهرزاده عزیزم راباآن دختربجه شیرین زبانشوبخاطراین جلسه کنسل کردم وشتابان رفتم تا زیارت کنم، یلان دوران جنگ را.درحالیکه خودم افتخارعضواصلی بچه های گردان تخریب را نداشتم ودرست است که بعضی ازروزها میرفتم ودویاسه روزیاکمترمهمانشون میشدم ولی.....
ماراهم دعوت کرده بودن.شایدشهداهم منودعوت کنن ازسرلطف وصفای پاکشون.شاید....

درابتدای جلسه توسط یکی ازبرادراچندحدیثی ازفضائل امام متقین،اسدالله الغلب علی بن ابی طالب صلواةالله وسلامه علیه برای رسمی شدن جلسه وتبرک بیان نمود.وقتی جلسه آماده شدبرادرعبدالله درخشان باآن صوت ولحن زیباومخصوصش آیاتی چنداز کلام الله مجید قرائت کردوبرادرمعافی هم زیارت عاشورارا باحال وهوای جبهه خواند وجالبتر اینکه همه باهم بااو میخواندیم ،خیلی صفاداشت.زیارت که تمام شدحاج بهروزهمتی ازفضائل امام برحق وامیرالمومنین واهل بیت علیهم السلام با معنی وگوشه ازتفسیرهایش را بازگوکرد،که حال وهوایی ولایتی مجلس رافرا گرفت وعطرولایت به مشام همه ازجن وانس وملائک را فرگرفت.باآمدن حاج بهزادمداح اهل بیت روضه ای وگریه بچه بلندوسپس سینه زنی مختصری جلسه باپذیرائی ازبچه رفت توفازصحبت های خودمانی وتکرارخاطرات و....


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: